Sorunuzun cevabını bulabilmek için, ilk önce ana kategoriyi ve ardından da sayfanın alt kısmında cevap çıkana kadar, alt kategorileri seçiniz. Eğer istediğiniz cevap bu değilse, bizimle temasa geçebilirsiniz.
Bir sorum var...
Anahtar kelimeye göre ara
Her hangi bir anahtar kelime yazarak, sorunuza kolaylıkla cevap bulabilirsiniz. Bir örnek: Bir binayı nasıl yıkacağınızı öğrenmek mi istiyorsunuz? Sadece yıkmak kelimesini yazın ve bu anahtar kelime ile ilgili cevaplar karşınıza çıkacaktır.
Site haritasına göre ara
Sevdiğiniz web sitelerinden alıştığınız gibi, site haritası üzerinden aramayı mı tercih ediyorsunuz? Hiç sorun değil. Site haritasını kullanarak, sorularınızın cevabını bulabilirsiniz.
Yeni görev sistemi, sadece başlangıçta değil, oyun boyunca yapılabilecek birçok farklı görev içeriyor.Her köyün tamamlaması gereken belirli görevleri ve tüm hesap için genel görevler vardır.Her görevin gerçekleştirilebilecek birden fazla seviyesi vardır.
Örneğin, oyuncunun 1. Seviye Merkez Bina inşa etmesi, ardından 3. seviyeye, ardından 7. seviyeye yükseltmesi gerekebilir.
Ödüller
Ödüller, eski görev sistemine göre basitleştirilmiştir.Tamamlanan görevin ödülü her zaman belirli sayıda kaynak (her türden aynı miktarda kaynak) ve kahraman tecrübesidir.Ödülün boyutu yalnızca birkaç faktöre bağlıdır:
Her görev türünün kendi ödül çarpanı vardır
Aynı türden sonraki her görev daha büyük bir ödül verir
Kahraman seviyesi, tüm ödüllere ek bir bonus verir.
Hesap görevleri köylerden bağımsızdır, tüm hesabın nüfusu ve KP üretimi sayılır.
Tür:
Görevler:
Nüfus
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(her seferinde ikiye katlanan sınırsız artış)
Kültür Puanı Üretimi
(bunun üretilmiş olan KP miktarı değil, mevcut üretim olduğunu unutmayın.)
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(her seferinde ikiye katlanan sınırsız artış)
İlk köy görevleri sadece oyuncunun ilk köyünü başlatmak için oluşturulur.
Bina/ Özellik
Görevler:
Depo
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Tahıl Ambarı
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Kışla
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Ahır
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Akademi
Seviye 1, 10, 20
Silah dökümhanesi
Seviye 1, 10, 20
Belediye
Seviye 1, 10, 20
Tamirhane
Seviye 1
Merkez Binası
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Sığınak
Seviye 1, 3, 6, 10
Pazar Yeri
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Elçilik
Seviye1
Hun Olmayanlar: Köşk/ Saray
Hunlar: Köşk / Saray / Komuta Merkezi
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Duvar
Seviye 1, 3, 7, 12, 20
Askeri Üs
Seviye 1, 10, 20
Marangozhane
Seviye 1, 5
Tuğla Fırını
Seviye 1, 5
Demir dökümhanesi
Seviye 1, 5
Tahıl değirmeni
Seviye 1, 5
Fırın
Seviye 1, 5
Nüfus
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Kültür puanı üretimi
50, 100, 150, 250, 350, 500
Oduncu
Seviye 2, 4, 7, 10
Kil ocağı
Seviye 2, 4, 7, 10
Tarla
Seviye 2, 4, 7, 10
Demir madeni
Seviye 2, 4, 7, 10
Büyüme
Her hammadde (Dört tür hammaddeden en az bir tanesinin seviyesi )
Seviye 2, 4, 7, 10
Oduncuların hepsi
Seviye 2, 3, 5, 8, 10
Kil ocaklarının hepsi
Seviye 2, 3, 5, 8, 10
Tarlaların hepsi
Seviye 2, 3, 5, 8, 10
Demir madenlerinin hepsi
Seviye 2, 3, 5, 8, 10
Bütün hammaddelerin ulaştırılacağı seviyeler
Hepsi seviye 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Buradaki ilerleme çubuğu, bina seviyeleri değil, seviyeye ulaşmış olan kaynak alanlarının sayısıdır.
İstatistikler: 0/18, 1/18, ... 18/18
Yeni yerleşilmiş her köy için yeni köy görevleri oluşturulur.
Bina / Özellik
Görevler:
Depo
Seviye 1, 10, 20
Tahıl Ambarı
Seviye 1, 10, 20
Kışla
Seviye 1
Akademi
Seviye 1
Belediye
Seviye 1, 10, 20
Merkez Binası
Seviye 1, 10, 20
Sığınak
Seviye 1, 10
Pazar Yeri
Seviye 1, 10, 20
Hun Olmayanlar: Köşk/ Saray
Hunlar: Köşk / Saray / Komuta Merkezi
Seviye 1, 10, 20
Duvar
Seviye 1, 10, 20
Askeri Üs
Seviye 1, 10, 20
Nüfus
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Kültür Puanı Üretimi
50, 100, 150, 250, 350, 500
Her kaynak türünden bir bina
Seviye 2, (4, 7, 10) her tür için en az bir bina
Buradaki ilerleme çubuğu, bina seviyeleri değil, seviyeye ulaşmış olan kaynak türlerinin sayısıdır.
Değerler: 0/4, 1/4 ... 4/4.
Her kaynak türü belirli bir seviyeye
Hepsi seviye: 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Buradaki ilerleme çubuğu, bina seviyeleri değil, seviyeye ulaşmış olan kaynak alanlarının sayısıdır.
Değerler: 0/18, 1/18, ... 18/18
Fethedilen köy
Bir köy fethedildiğinde, köyün görevleri statüleriyle birlikte yeni sahibine aktarılır.Bu, önceki sahip bazı görevleri tamamladıysa, bu görevlerin yeni sahip için yine de tamamlanacağı ve varsa, bu türden bir sonraki görevi gerçekleştirebilecekleri anlamına gelir.
Aşağıdaki tabloda listelenen ve her zaman köy fethedildiğinde oluşturulan veya sıfırlanan birkaç görev vardır.Durumları yeni sahibine geçmez.
Fethedilen köy, fethedildiğinde köye eklenir.Diğer görevlerin aksine, köy tekrar fethedildiğinde transfer edilmezler - bunun yerine, yeni sahibin tamamlaması için aynı görevler oluşturulur.